Tuesday, March 20, 2012

Attention readers in Norway!


Hei, alle sammen! :-)

Gode nyheter: Nå vil det bli mulig å få kjøpt natur-stemplene mine her i Norge også! Scrappiness i Sarpsborg skal føre hele sortimentet, og bor du ikke i nærheten har de jo nettbutikk: http://www.scrappiness.no/ Men vent litt - stemplene blir ikke å finne i butikken før etter messa i slutten av april ...

Hvilken messe jeg snakker om? Scraporama, den årlige hobbymessa som Scrapmagasinet arrangerer. Messa finner sted i Fjellhamarhallen på Lørenskog den 21.-22. april, og gjett hvem som skal dit'a? ;-)

Kom og hils på! Jeg sitter på standen til Scrappiness lørdag den 21.
Der skal jeg demonstrere en morsom teknikk, mer sier jeg ikke ennå .... (men jeg er sikkert på at det blir veldig gøy!)

Ses vi, da, eller hur? (Bare se etter hu dama med det korte, ildrøde håret .... ) [Profilbildet er nå oppdatert]

And if you didn't understand squat of what you just read (or tried to read), here is the short version: My stamps will be available in Norway through Scrappiness in Sarpsborg. I will demo at their booth during the Scraporama convention, which is in Lørenskog (just outside of Oslo), April 21.-22. I'll be there most of Saturday, so stamp on over and say hello!

C U!


:-) Bibi





No comments:

Post a Comment